.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرسولات پستی استان مازندران به 36 میلیون خواهد رسید

مدیر کل پست استان مازندران : مرسولات پستی استان مازندران به 36 میلیون خواهد رسید
مدیر کل پست استان مازندران پیش بینی کرد: در سال جاری با رشد 49 درصدی سرانه ترافیک ، میزان مرسولات پستی استان مازندران، به 36 میلیون مرسوله برسد.
اسماعیل بوداغی  با بیان اینکه مازندران رتبه ششم سرانه ترافیک پستی کشور را داراستافزود: پیش بینی می شود، در سال جاری با رشد 49 درصدی سرانه ترافیک ، میزان مرسولات پستی استان به 36 میلیون مرسوله برسد.

وی با بیان اینکه مازندران در سال 84 در بخش پست پیشتازبوده و رتبه اول کشور را از آن خود کرده اظهارداشت : در بخش تجزیه و مبادلات، مازندران رتبه نهم کشور را داراست.

مدیر کل پست استان مازندران در بخش دیگری از سخنانش به 79 واحد دیتا و 532 واحد خصوصی اداره پست استان اشاره کرد و گفت : این واحدها عملیات دفاتر پست ، دفاتر ICT، مخابرات و ادارات شهرستان ها را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در سال جاری جذب 12 میلیون قبض را پیش بینی می کنیم خاطرنشان کرد: در سال گذشته 100 درصد اعتبارات عمرانی جذب شد و این اعتبارات در سال جاری 65 درصد رشد داشته است.

مدیر کل پست استان مازندران از طرح 11 روزه نیاز پستی استان در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت : کسب و کار الکترونیکی مرسولات ، نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی ، تأمین تجهیزات پستی و توسعه و افزایش سیستم مکانیزه صندوق های پستی از جمله این پروژه است که در سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد. (mehr)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.